Klijenti pitaju - Travel House odgovara.

Sada je više nego ikada pre bitno da imate profesionalnu podršku prilikom planiranja i realizacije putovanja. Bez obzira da li imate rezervisan odmor, odložili ste svoje planove ili ipak razmišljate o nekom budućem iskustvu, u svakom trenutku možete računati na našu potpunu posvećenost. Tim Travel House profesinalaca čine najiskusniji agenti na tržištu čija je ekspertiza uvek u službi vašeg bezbednog putovanja. Naša primarna želja u ovom trenutku je da potpuno transparentno odgovorimo na sve vaše nedoumice i budemo vaši pouzdani savetodavci prilikom planiranja putovanja. Kroz svakodnevnu komunikaciju sa našim klijentima uspeli smo da prikupimo najčešća razmišljanja i nedoumice na temu putovanja u trenutnim okolnostima, i objedinimo ih u 10 NAJČEŠĆIH PITANJA na koja u nastavku donosimo odgovore...

 

K: Gde sve mogu da putujem u ovom trenutku?

TH: Neke od trenutno otvorenih destinacija koje spadaju u najpopularnije među našim putnicima su Maldivi, Dubai, Zanzibar, Dominikana, JamajkaMeksiko, SAD i Južnoafrička Republika. Na dnevno aktuelnom nivou pratimo situaciju na svim destinacijama sveta, i u svakom trenutku možemo klijentima da damo najsvežije informacije u vezi protokola za ulazak, kao i planiranja samog dolaska do destinacije i boravka na njoj. Pogledajte detaljniji spisak trenutno otvorenih destinacija sa protokolima za ulazak

 

K: Gde sve mogu da putujem bez PCR testiranja?

TH: Među destinacijama koje su u ovom trenutku otvorene za turiste postoje i one u koje građani RS po trenutnim odredbama mogu da uđu bez negativnog PCR testa, a među njima izdvajamo Dominikanu, Zanzibar, Meksiko, Tursku i SAD. 

 

K: Šta se dešava u slučaju da vaša agencija ode u stečaj?

TH: Već 21 godinu Travel House je preferirani partner vodećim evropskim turističkim korporacijama (REWE grupacija, TUI Nemačka, FTI Touristik) zahvaljujući čemu svi klijenti Travel House agencije putuju po najvećim svetskim standardima, ostvarajući pravo na sva osiguranja za svoja turistička putovanja, uključujući i osiguranja od insolventnosti turoperatora ili agencije. Sa rezervacijama izvršenim preko Travel House agencije kod najvećih nemačkih turoperatora (Dertour, Meiers Weltreisen, TUI, Airtours, FTI Touristik) klijenti su  automatski osigurani kod renomiranih evropskih osiguravajućih društava (R+V Allgemeine Versicherung AG i Swiss Re Internatinal SE). Na taj način Travel House obezbeđuje svojim klijentima iz Srbije mogućnost da ostvare isti stepen sigurnosti kakav imaju i svi putnici iz drugih evropskih zemalja, i budu kompletno pokriveni insolventnim osiguranjem nemačkih turoperatora. 

 

K: Šta ako sada uplatim putovanje za početak decembra, a pojave mi se simptomi 4 dana pre putovanja i rezultat pokaže da sam pozitivan?

TH: U ovom slučaju će se primenjivati pravila koja propisuju dobavljači korišćenih usluga. Avio kompanije za svaku tarifu (cenu po kojoj se rezerviše avio karta) imaju posebne uslove po kojima se postupa u slučaju potrebe klijenta za menjanjem datuma, a najveći broj avio kompanija je sada fleksibilan po tom pitanju. Međutim, ako je npr. karta nerefundabilna po uslovima tarife, nažalost neće biti moguća refundacija, bez obzira na razlog otkazivanja. Neke od kompanija nude vaučere, koji mogu da se iskoriste za neko naredno putovanje. Generalno, sve zavisi od uslova koje propisuje određena avio kompanija i tarife koju bukiramo, a prilikom svake rezervacije klijent će biti obavešten o svim detaljima. Sa druge strane, što se tiče hotelskog smeštaja, kod određenih dobavljača ne postoje specijalne regulative u slučaju da je putnik pozitivan na Covid-19, već sve promene ili otkazivanja idu po Opštim uslovima putovanja, koji se takođe uvek predočavaju klijentu prilikom rezervisanja. S obzirom na trenutku situaciju na globalnom nivou, u zavisnosti od dobavljača ili ponude, uvek postoje odstupanja od gore navedenih, gde su hoteli ili naši partneri fleksibilniji sa uslovima promene.

 

K: Želim da putujem ali me brine šta će se desiti ukoliko ja ili neko od mojih saputnika na destinaciji oseti simptome korona virusa? Da li ćemo moći odmah da se testiramo na destinaciji i šta ako se pokaže da smo pozitivni?

TH: Ova situacija zavisi od destinacije na koju se putuje, jer svaka zemlja ima drugačije regulative i propise. Sve destinacije koje u ovom trenutku preporučujemo našim klijentima, kao i vrhunski hoteli koje imamo u našoj ponudi, učiniće sve neophodno da se u ovakvom slučaju putniku pruži neophodna nega, a lični Travel House savetnik za putovanja biće podrška u svakom trenutku i na raspolaganju 24/7. Na primer, ukoliko se putnik tokom boravka na Kipru zarazi korona virusom, troškove prenoćišta, hrane, pića i lečenja pokriva Vlada Republike Kipra, dok transfer na aerodrom i avio karte pokriva putnik. Zatim na primer za putovanje u Dubai, avio kompanija flydubai poklanja besplatno COVID-19 zdravstveno osiguranje - to znači da ako se test putnika prilikom dolaska u Dubai pokaže pozitivan na COVID-19 za putovanja do 30. novembra 2020. svi troškovi lečenja putnika i karantina biće pokriveni od strane flydubai-ja. Kupovinom flydubai karte u Travel House agenciji besplatno osiguranje biće automatski aktivirano, a to važi i za već postojeće rezervacije. 

 

K: Da li poštujete propisane mere bezbednosti u vašim poslovnicama?

TH: Sigurnost naših zaposlenih i klijenata je aposulutni prioritet naše agencije u svakom trenutku. U Travel House poslovnicama svakodnevno postižemo visok nivo higijene zahvaljujući redovnom održavanju, ali i zahvaljujući ličnom angažovanju svakog zaposlenog koji redovno dezinfikuju radne površine sa kojima se dolazi u dodir tokom dana. Naši agenti, kao i posetioci koji ulaze u poslovnice, u obavezi su da nose maske, a broj ljudi u poslovnici u svakom trenutku je u skladu sa propisanim merama. Uz to, za sve klijente koji ne žele da posećuju javne i zatvorene prostore, u mogućnosti smo da obavimo "jedan-na-jedan" konsultaciju putem Zoom Call aplikacije, odnosno video poziva koji ona omogućava. Saznajte više putem linka

 

K: Šta ako dok sam na nekoj destinaciji Srbija zatvori granice za povratak svojih građana? Ili ako avio kompanija otkaže let kojim trebam da se vratim?

TH: Kada smo se po prvi put suočili sa ovakvom situacijom u martu 2020. godine, država je organizovala letove za repatrijaciju naših građana, u određenim vremenskim intervalima, a ukoliko iz bilo kog razloga dođe do slične nemile situacije, verujemo da će država ponovo postupiti kako bi zaštitila sve svoje građane u najkraćem mogućem roku. S druge strane, ukoliko avio kompanija otkaže letove dok su putnici na destinaciji, biće im ponuđen altrnativni let tj. neki drugi datum za povratak ili let sa drugom avio kompanijom. Generalno, u nepredviđenim okolnostima sve se rešava od slučaja do slučaja, s obzirom da za njih ne postoje unapred definisane procedure. Zbog toga je sada više nego ikada pre važno da se oslonite na profesionalnog agenta, koji u svakom trenutku raspolaže neophodnim informacijama i brine o vama u svakom trenutku vašeg putovanja. 

 

K: Koje daleke destinacije su najbezbednije za putovanje sa decom?

TH: Za egzotičan porodični odmor na prvom mestu predlažemo Maldive. Svaki rizort je ostrvo (atol) za sebe, pa ćete zapravo boraviti na privatnom ostrvu, naravno u društvu drugih gostiju, ali često ćete pronaći deo plaže na kom ćete biti potpuno sami. Veliki broj hotela na Maldivima je posebno prilagođen i osmišljen baš za boravak porodica, pa mališanima nikada neće biti dosadno, a roditelji će pronaći dosta prilika za opuštanje.

 

K: Da li kao i neke druge agencije i vi obezbeđujete PCR testiranje u vašim poslovnicama?

TH: Ovakva praksa je tokom letnjih meseci bila vezana za čarter putovanja, kada su grupe klijenata pod specijalnim uslovima mogle da se testiraju u prostorijama nekih domaćih agencija. Iako se putem naše agencije mogu rezervisati i čarter putovanja, naše poslovanje se u najvećoj meri bazira na individualnim putovanjima tako da je svaki aranžman i polazak zaseban, a angažovanje specijalne medicinske ekipe je u skladu sa tim neizvodljivo. Sa druge strane, uspostavili smo odličnu saradnju sa Zavodom za biocide u Beogradu, i za naše klijenete zakazujemo termine testiranja u ovoj instituciji, vodeći računa da termin testiranja bude u optimalnom trenutku kako bi rezultati stigli na vreme i bili validni prilikom dolaska na destinaciju. 

 

K: Da li mogu i kako da iskoristim svoj zamenski vaučer?

TH: Zamenski vaučeri se odnose na putovanja za koja su napravljene rezervacije i izvršena uplata sredstava do 15. marta (uvođenje vanrednog stanja zbog pandemije), a koja se nisu mogla, trenutno ne mogu ili neće moći da budu realizovana (npr. destinacija neće biti otvorena). Putnici će moći da iskoriste ove vaučere sve do 31.12.2021. godine, a ukoliko putnik to ne učini do kraja 2021. godine ili se odluči za povraćaj iznosa koji je uplatio, povraćaj uplaćenog iznosa može biti isplaćen u roku od 14 dana nakon isteka ovog roka, a nakon pisanog zahteva putnika. 

 

 

Za sva dodatna pitanja i informacije, kao i potpunu podršku prilikom kreiranja putovanja vam u svakom trenutku stojimo na raspolaganju: 

 

PIŠITE NAM

 

 

 

x
Prijavite se na Travel House newsletter!
Uspešno ste se prijavili na newsletter. Hvala.

Nema podataka po zadatom kriterijumu pretrage. Molimo vas probajte pretragu sa drugačijim parametrima.

Pretraga u toku...
Pretraga u toku...
Slanje u toku...
Slanje u toku...