fbpx
Pošaljite upit

Često postavljana pitanja

ŠTA IMATE U PONUDI?

Gotovo uvek, odgovor na ovo pitanje je – sve. Ceo svet, svaka turistička usluga koja po kvalitetu i standardu odgovara visokim kriterijumima naših klijenata. Međutim, kako bismo to pojasnili, bitno je da istaknemo da u toku cele godine, uz našu pomoć, možete da osmislite i rezervišete bilo koje putovanje koje odgovara vašim potrebama i željama.

U čemu se zapravo sastoji naša usluga?

Vi nas kontaktirate sa željom da vam pomognemo da osmislite i realizujete putovanje za bilo koju destinaciju na svetu. S obzirom da su vaše želje različite i individualne, potreba za stručnim savetovanjem je utoliko veća. Naša usluga se sastoji u tome da nakon razgovora sa vama u najkraćem mogućem roku ponudimo minimum 3 predloga.

Naša 3 predloga moraju da garantuju :

1. Najniža trenutno rapoloživa cena za sve turističke usluge koje sadrži vaše putovanje

2. Kvalitet turističkih usluga ( “ best value for money “ )

3. Kvalitet organizacije i realizacije vašeg putovanja ( kompletna logistika )

(sva tri uslova moraju biti istovremeno zadovoljena!)

Da bismo mogli da garantujemo kvalitet usluge i realizacije , a da pri tome cena bude najbolja moguća, prirodno je da naši predlozi budu bazirani na ponudi vodećih svetskih turoperatora, hotelijera, avio kompanija i drugih neposrednih izvršioca turističkih usluga čiji smo dugogodišnji partner. Tehnički smo opremljeni sistemima koji nam omogućavaju upoređivanje cena, čak i kada dva dobavljača nude istu turističku destinaciju i/ili hotel. Prilikom izbora, za vas rezervišemo onu uslugu koja ima nižu cenu i bolju raspoloživost. Pratimo i dopunjemo naš produkt na godišnjem nivou u zavisnosti od želja i potreba naših klijenata, a često predstavljamo jedinstvena turistička putovanja koja su potpuni novitet na tržištu. Gotovo je nemoguće da bude otvoren novi hotel na Maldivima, Karibima, u Berlinu ili Parizu, a da on istovremeno ne bude uvršten u našu ponudu i predstavljen našim klijentima.

ZAŠTO REZERVISATI PREKO TRAVEL HOUSE, A NE DIREKTNO NA INTERNETU?

Sve što možete da pronađete kod nas u ponudi, nalazi se naravno i na Internetu. Razlika je, međutim, što mi ne nudimo sve što se nalazi na Internetu. Mi selektujemo turističku ponudu i partnere i garantujemo da se naš izbor isključivo sastoji od pouzdanih i kvalietnih turističkih produkata. Čak i ukoliko se informišete na Internetu, prepustite nama da Vas posavetujemo šta je ono što je od tih usluga najbolje i najbliže vašim željama i očekivanjima. Vi imate sopstvena iskustva. Mi vas savetujemo na osnovu sopsvenih iskustava i iskustava desetine hiljada naših klijenata koji su sa nama obišli ceo svet. Zajedno ćemo stvoriti nezaboravno putovanje.

Mi radimo na profesionalnim rezervacionim sistemima, koji nam daju pristup bazama podataka svih vodećih ivzršioca turističkih usluga širom sveta po najboljim, dnevno aktuelnim cenama.

Uštedećemo vaše vreme i pružićemo vam garancije da ono što ste rezervisali zaista i dobijate. Pri tome, u 99 % slučajeva putovanje se ne završava prilikom rezervacije. Veoma je bitno da znate da vas pratimo i da na nas možete računati kako za vreme vašeg putovanja tako i posle toga. Možete da dođete do nas. Možete da razgovarate sa nama. Mi smo već 16 godina tu gde nas vi očekujete.

Po čemu se Travel House razlikuje od drugih agencija ?

Pre 23 godina spoznali smo da su individualna putovanja budućnost i da će sve više ljudi zbog načina života i svakodnevne užurbanosti želeti mogućnost brzog odlučivanja, kao i potrebu da usluga bude prilagođena ličnim željama i preferencijama. Personalizovana putovanja Vam daju slobodu izbora, počevši od datuma, termina putovanja, transfera, preko usluge do samog doživljaja. Svakom našem klijentu pristupamo posebno i na osnovu njegovih želja i mogućnosti, a uz pomoć našeg znanja i iskustva, zajedno kreiramo njegovo jedinstveno putovanje. Naši klijenti su naši partneri i gradimo dugoročne partnerske odnose na osnovu poverenja, pouzdanosti, dostupnosti i sigurnosti. 23 godina iskustva pokazalo je da iz godine u godinu sve veći broj klijenata iz Srbije želi takvo putovanje i takvu vrstu usluge. Učili smo sve to vreme i danas smo jedina profesionalna turistička agencija na tržištu, čija specijalizacija su isključivo individualna putovanja. Travel House je nezavisna turistička agencija. Stvaramo svoj turisticki lanac i težimo tome da u potpunosti sačuvamo profesionalnu objektivnost prilikom izbora partnera i turističkih proizvoda koji Vam nudimo. Preferirani smo partner na tržrištu vodećih svetskih turoperatora, što nam omogućava da Vam u potpunosti garantujemo izbor najboljih turističkih usluga i proizvoda na svestkom turističkom tržištu. Travel House je odavno postao lider u tom segmentu u Srbiji, ali je malo poznato da je Travel House takođe i apsolutni lider u domenu prodaje individualnih putovanja u regionu (Mađarska, Rumunija, Bugarska, Hrvatska, Slovačka, Češka).

šta znači taksa rezervacije ?

Taksa rezervacije ili servisna taksa je uobičajeni način da se isplati nadoknada posredniku za izvršenu uslugu. Vi nas angažujete da za Vas pronađemo najbolju mogućnost za realizaciju željenog putovanja, proveravajući ponude na svetskom turističkom tržištu. Ukoliko se vama naša ponuda dopada, vi nama dajete nalog za rezervaciju i ovim putem plaćate: turističke usluge po objavljenim transparentnim cenama (bez uvećanja) i servisnu taksu kao nadoknadu za našu uslugu.

Naša usluga se sastoji od:

1. Pronalaženja odgovarajuće ponude

2. Obezbeđivanja najniže cene

3. Garancije kvaliteta i pouzdanosti svih neposrednih izvršioca usluge

4. Logistike prilikom kombinovanja turističkih usluga

5. Praćenja rezervacije i blagovremenog informisanja u vezi svih eventualnih promena (na primer; promena vremena leta, promena rute nakon nastupanja vanrednih okolnosti, specijalna obaveštenja sa destinacija itd.)

6. Praćenja kvaliteta i realizacije putovanja za vreme vašeg boravka na destinaciji (obezbeđivanje usluge profesionalnog predstavnika na licu mesta koji je zadužen da vam neposredno pruža pomoć, krizni menadžment u slučaju nastajanja vanrednih okolnosti – 24/7…)

7. Preuzimanja odgovornosti za vaš bezbedan povratak kući u slučaju nastajanja bilo kojih nepredvićenih okolnosti (evakuacija sa destinacije, organizacija vanrednih povrataka nakon nastupanja okolnosti poput bolesti i dr.)

8. Obavezni razgovor sa vama po povratku sa putovanja kako bismo bili sigurni da je putovanje proteklo u skladu sa vašim očekivanjima i izvršenoj rezervaciji.

9. Posredovanja prilikom eventulanih odštetnih zahteva. Pomoć prilikom prikupljanja kompletne dokumentacije. Prevod Vaše dokumentacije (o našem trošku), kao i slanje vaše dokumentacije do određenog izvršioca turističke usluge (npr. avio-kompanije, hotela, rent-a-car agencije) o našem trošku. Propratno pismo sa naše strane do naših partnera sa urgencijom da se eventualni spor reši brzo i adekvatno. Obaveštavmo vas blagovremeno o konačnom odgovoru.

10. Permanentnog praćenja informacija i ponuda u skladu sa vašim željama za buduća putovanja. Slanje e-newsletter-a i direktnih mailova na vašu e-mail ili kućnu adresu.

11. Slanja kataloga i drugih prezentacija na vašu kućnu adresu, a u skladu sa vašim željama za buduća putovanja.

12. Prenošenja informacija, specijalnih bonusa, akcija, mogućnosti za članstvo u različitim Loyalty klubovima naših partnera (avio-kompanija, turoperatora, hotela) i dr.

Ali pre svega, apsolutna posvećenost i odgovornost prema svakom našem klijentu kao i enormna želja da uvek ponudimo više od onoga što zapravo očekujete.

šta znači hotel na upit I zašto se rezervacija plaća unapred pre nego što je potvrđen upit?

Ukoliko ima još samo nekoliko dana do početka planiranog putovanja ili je putovanje u sezoni koja predstavlja “high season”, sasvim je moguce da zbog povećane tražnje u određenom hotelu nema više raspoloživih kapaciteta po unapred objavljenoj ceni. U tom slučaju je moguće da hotel ponudi sobu po višoj ceni ili da naknadno, nakon što se pošalje “upit“, odobri sobu po istoj ceni. Prilikom slanja “upita“ sa naše strane do hotela, unapred uplaćenom sumom, garantujemo hotelu da ukoliko raspoloživost bude potvrđena prihvatamo njegovu ponudu kao obavezujuću. Ukoliko nakon pozitivne potvrde sa strane hotela ipak odlučite da odustanete od rezervacije nastaju uslovi za obračunavanje storno penala. Cenimo da su šanse za pozitivan odgovor na upit 50%/50% i zbog toga uvek preporučujemo alternative.

Zašto je hotel kod vas na upit, a informacija direktno od hotela je da postoje slobodne sobe?

Vi želite ne samo da rezervišete sobu u hotelu, nego i da dobijete i najbolju moguću cenu, jel tako? Može da se desi da hotel ima raspoložive kapacitete koje je spreman da vam potvrdi direkno, ali po znatno višoj ceni. Naši partneri imaju ugovore sa hotelima za znatno niže cene i pod tim uslovima vrše zakup kapaciteta. Kada se desi da su prodati kapaciteti po nižoj ceni, a vi želite da taj hotel rezervišete preko nas, mi šaljemo upit do naših partnera, a oni do hotela kako bi obezbedili dodatne kapacite po nižoj ceni. U takvim situacijama svi mi zavisimo od odgovora hotelijera. U preko 90% slučajeva ako hotel još uvek ima razpoložive sobe, koje direktno nudi po višoj ceni, vaš upit će biti potvrđen sa naše strane po nižoj ceni.

Po kom kursu se obračunava turističko putovanje?

Cene turističkih usluga obračunavamo prilikom rezervacije po srednjem kursu Narodne Banke Srbije i to je kurs na osnovu koga preračunavate kompletnu cenu putovanja.

Zašto imam problem da izvršim plaćanje kreditnom karticom?

Plaćanje je moguće izvršiti platnim karticama. Određeni organizatori putovanja iz inostranstva omogućavaju plaćanje direktno kroz vašu rezervaciju, čime imate mogućnost da izvršite rezervaciju bez ikakvih dodatnih troškova i kursnih razlika. Međutim, pre ovakvog načina plaćanja, molimo vas da proverite da li možete izvršiti plaćanje. Ukoliko imate debitnu karticu potrebno je da imate dovoljno sredstava na računu za iznos vaše rezervacije. Ukoliko imate kreditnu karticu, molimo vas da sa vašom bankom proverite da li imate dnevne ili mesečne limite. Imajte u vidu da i kreditni instituti imaju određene limite radi sigurnosti. Ukoliko sa vaše kartice ne može da bude skinut potreban iznos, kontaktiraće vas agent sa kojim ste radili, kako bi sa vašom bankom proverili u čemu je problem. Ukoliko vaša kartica ne može biti zadužena za ostatak, možete dati drugu karticu ili izvršiti plaćanje putem bankarske transakcije direktno dobavljaču. Ostatak plaćanja ne može biti izvršen agenciji Travel House u dinarima, već isključivo direktno dobavljaču na račun ili platnom karticom.

Da li možemo da izvršimo plaćanje u EUR?

Možete ukoliko vršite plaćanje svojom kreditnom karticom i to isključivo direktno izvšiocu usluge u inostranstvu. Možete da nam date broj vaše kreditne kartice i autorizaciju da istom izvršimo plaćanje direktno našim dobavljačima. Vašom karticom plaćanje se vrši isključivo preko internih sistema, koji autorizuju iznos, a koji nisu na Internetu. Stoga, transakcija je 100 % sigurna i zagarantovana.

Šta ako odustanemo od putovanja?

Vi imate pravo da odustanete od putovanja u svakom trenutku. Međutim, prilikom odustajanja nastaju određeni storno penali, koji zavise od toga koliko dana ima do početka putovanja i o kojim uslugama je reč. Prilikom vaše rezervacije mi smo obavezni da vas obavestimo pismenim putem o uslovima storniranja i nastajanja obaveze plaćanja storno penala za svaku pojedinačnu turističku uslugu koju rezervišete preko nas, a vi rezervišete putovanje samo pod uslovom da ste saglasni sa istim.

Svaki neposredni izvršilac turističke usluge (avio kompanija, rent-a car kompanija, hotel, cruise kompanija i dr.) ima pravo da samostalno odredi svoje uslove. Veoma često se dešava da što je cena niža (avio karte po specijalnim tarifama, hotelske specijalne ponude, cruise kompanija last minute i dr.) to veći penali nastaju u slučaju storniranja. Rezervacija hotela direktno podrazumeva da su važeći storno uslovi hotela.

Rezervacija istog hotela preko određenog inostranog izvršioca usluge podrazumeva da će biti važeći uslovi storniranja datog inostranog izvršioca usluge. Po pravilu, hotel ima veće cene u direktnoj prodaji, ali zato manje storno penale u slučaju odustajanja. Odnosno, sve je stvar izbora i vi sami donosite odluku šta vam je prioritet prilikom organizacije svog putovanja. Kako ta odluka ne bi bila toliko teška, za vas smo obezbedili mogućnost rezervacije dodatnog storno osiguranja koje vas u slučaju da morate da otkažete svoje putovanje iz važnih i opravdanih razloga oslobađa od plaćanja storno penala. U svakoj našoj poslovnici možete da se dodatno obavestite o tome.

Ko snosi odgovornost ukoliko nismo zadovoljni uslugom?

U skladu sa Zakonom o turizmu Republike Srbije, čl. 48 stav 3, Travel House doo Beograd se smatra organizatorom putovanja, kada agencija nudi i prodaje turističke usluge koje je sačinio organizator putovanja ili izvšilac usluge koji nema sedište u Republici Srbiji. Putnik ovlašćuje Travel House da izvrši rezervaciju individualne turističke usluge kod izvršioca usluge, a ista se relizuje u skladu sa individualnim zahtevima putnika. U slučaju kada Travel House prodaje i nudi turistička putovanja organizatora putovanja koji ima sedište ili zvaničnog distributera u Republici Srbiji, Travel House se smatra posrednikom u skladu sa Zakonom o turizmu Republike Srbije, čl. 58.

Za vas to znači da imate dvostruku sigurnost. Inostrani izvršioci usluga garantuju za kvalitet svih svojih usluga u ponudi i njihove garancije odnose se na sve klijente bez obzira iz koje države se vrše rezervacije. Travel House preuzima odgovornost za njihov izbor, čiju vam ponudu predlažemo i garantuje da će se naši partneri –inostrani izvršioci usluga- pridržavati svojih Opštih uslova putovanja. Molimo Vas, pre svega, da se prilikom svake rezervacije veoma dobro upoznate sa Opštim uslovima putovanja i da proverite vašu putnu dokumentaciju (ponekad mala tehnička greška može da prouzrokuje puno neprijatnosti)!

I mi i naši partneri svakodnevno se trudimo da povećamo kvalitet naših usluga, međutim, ukoliko se ipak desi da niste bili zadovoljni, očekujemo da nam se što pre obratite sa informacijama i zahtevima. Informacije i zahteve možete da nam pošaljete na e-mail adresu: klijentservis@travelhouse.rs i mi ćemo se potruditi da odmah stupimo u kontakt sa vama i što pre reagujemo.

a) Ukoliko je nastao problem u nekoj od naših poslovnica prilikom pružanja usluga turističke agencije u procesu rezervacije, obezbeđivanju ponude, slanja putne dokumentacije itd., onda mi rešavamo problem u najkraćem mogućem roku – odgovornost snosi Travel House agencija.

b) Ukoliko je nastao problem na destinaciji (odnosno u hotelu ili prilikom korišćenja bilo koje druge pojedinačne individualne usluge) – odgovornost snosi neposredni izvršilac turističke usluge (turoperator, hotel i dr.) i Travel House sa čijim Opštim Uslovima putovanja ste upoznati i pismenim putem ste nam potvrdili da ste sa istim saglasni.

• Putovanje je u toku: Možete da kontaktirate nas i/ili lokalnog agenta (i/ili predstavnika) na destinaciji, koji će se pobrinuti da otkloni problem u najkraćem mogućem roku. Ukoliko smo obavešteni, mi ćemo isto tako reagovati i urgirati, kako na destinaciji, tako i u centrali neposrednog izvršioca usluge da vaše primedbe budu najozbiljnije shvaćene i problem najbrže moguće rešen.

• Nakon putovanja: nakon što dobijemo informacije od vas i vašu pismenu izjavu, vaš zahtev se šalje sa naše strane do neposrednog izvršioca, mi preuzimamo odgovornost da obezbedimo odgovor u zakonski propisanim rokovima i preuzimamo ulogu posredovanja do pozitivnog rešavanja vašeg zahteva u skladu sa Zakonom Republike Srbije.

c) Ukoliko je nastao problem sa avio kartom avio-kompanija na redovnim linijama (Lufthansa, Air France i dr.), odgovornost snosi avio kompanija. Mi preuzimamo odgovornost slanja zahteva i insistiramo na odgovor u što kraćem roku, ali neretko se dešava da avio-kompanija isključivo prihvata zahtev ako je on poslat direktno sa vaše strane. Imajte u vidu da avio-kompanija, kao i svi ostali neposredni izvršioci usluga, vas prihvata kao “svog klijenta” i želi eventulana sporna pitanja da rešava direktno sa vama.

Da li imamo kome da se obratimo za pomoć na destinaciji?

Molimo Vas da prilikom dobijanja putne dokumentacije obavezno obratite pažnju na informacije o predstavnicima na licu mesta i Call Centar telefonima neposrednih izvršioca usluge. Ta informacija je naznačena na svim vrstama elektronskih i fax potvrda vaše rezervacije. Takođe, na Opštim uslovima putovanja i na svim dokumentima imate kontakt telefon naše poslovnice i lokalnog agenta.

011 285 44 20
callcentre@travelhouse.rs
Pitajte savetnika